Responsabilităţi funcţionale:
Organizarea activităţii externe pentru a crea cererea de produse şi a forma o imagine pozitivă a Companiei.
Cerinţe către candidat:
- studii – superioare/în farmaceutică, reale (biologie, biochimie, chimie);
- calităţi personale: comunicativitate, orientare spre rezultat şi activitate de durată în Companie, autoorganizare, onestitate, capacitatea de a lucra în echipă;
- abilităţi: dirijarea personalului, coaching;
- cunoaştere de bază a limbilor străine (engleză/germană);
- disponibilitate pentru deplasări frecvente;
- Utilizator PC avansat;
- Permis de conducere.
Prioritate la angajare li se acordă candidaţilor cu o experienţă de muncă într-o poziţie similară de peste 3 ani.
Vă oferim:
- angajare oficială, remunerarea muncii şi tuturor taxelor conform legislaţiei;
- instruire în programe speciale;
- treninguri;
- posibilitate de creştere profesională şi avansare în carieră;
- acordare concediu anual conform legislaţiei în vigoare;
- acordare concediu de iarnă suplimentar plătit („Vacanţa de Crăciun”);
- plata indemnizaţiei pentru concediu medical în conformitate cu legislaţia muncii Republicii Moldova;
- acordarea pachetului necesar de asigurare tehnico-materială conform standardelor Companiei.
Pentru informaţii despre poziţiile vacante ne puteţi contacta prin telefon sau e-mail.
În CV indicaţi salariul dorit, precum şi telefoanele dvs. de contact.
Expediază CV : career.md@alpenpharma.com
Odată cu trimiterea CV-ului la career.md@alpenpharma.com, confirmaţi exactitatea și/sau actualitatea datelor cu caracter personal indicate și acordați consimțământul dumneavoastră pentru prelucrarea acestora și confirmați, de asemenea, că sunteți informat cu privire la drepturile oferite subiectului datelor cu caracter personal, în conformitate cu politica publicată pe acest link.